Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 11 oktober 2012

Krans

Deze krans is helemaal rondgebreid met een prachtig motief van geschakelde hartjes.


De andere zijde heeft een heel ander motief (een rij met figuurtjes en kijk eens naar het detail van dekleine hondjes!), je kunt dus makkelijk wisselen (als je dat wilt).


Ze zijn gemaakt door Karien Achterberg van het blog Decoratief breien. Ik vind ze echt heel leuk! Je kunt het patroon van deze krans rechtstreeks bestellen via een mailadres op haar blog, maar ook via Ravelry. De patroontjes zijn in het Engels verkrijgbaar, maar misschien wil Karien het wel vertalen in het Nederlands??



5 opmerkingen:

  1. De donkere krans is trouwens gebreid met twee naalden (in twee delen, en heeft daardoor twee naden). Fijn voor mensen die niet van rondbreien houden. Nogmaals bedankt voor het plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super, mijn to do list wordt steeds langer ;)

    BeantwoordenVerwijderen