Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 19 oktober 2012

Mooi!!

Hoewel je ze vandaag absoluut niet nodig hebt (zo warm vandaag!), zijn deze polsmoffen vast een blikvanger in de komende winter!



Ik vond het patroon op Ravelry (niet goedkoop, maar dan krijg je alle 5 patroontjes). Het basispatroon is niet moeilijk, de opgemaasde of ingebreide figuurtjes maken ze bijzonder!

Kijk eens naar de kleine details zoals de staartjes, pootjes of gewei wat aan de zijkant hangt...


Je vindt het patroon hier: Ravelry Laat die winter maar komen....!

8 opmerkingen:

  1. Beautiful, really something special! Thanks for the link :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Die zijn vreselijk mooi, ik geloof dat ik weer meer inspiratie heb opgedaan dan ik ooooooit kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn inderdaad prachtig!
    Fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn inderdaad wel héél erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die zijn super mooi ik wil die maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw deze zijn echt mooi! Even onthouden ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! en bijzonder! ik zou ze wel willen maken maar ik heb nog nooit rondgebreid lijkt mij erg moeilijk, en de details super!!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen