Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 17 november 2012

Stand van zaken....

Eigenlijk moet ik niet gaan zitten.
Ik kom straks echt niet meer overeind! Alles kraakt en piept en steunt aan mijn lijf....

Willen jullie weten hoe het erbij staat? Nou, allereerst lopen we al vér uit het (onhaalbare) schema. Maar het wordt moooooooiii !!

Vanmorgen vroeg werden de kasten al gebracht en de mannen waren druk bezig met het plaatsen. Mijn hulpjes bleven daarom nog lekker even aan de keukentafel kletsen want we konden toch nog niet veel doen - we liepen alleen maar in de weg. Maar na verloop van tijd konden de sponsen en zemen erbij gepakt worden en begonnen we eerst met poetsen. Dat was niet voor zijn tijd..... :-)

En hoe gaat dat dan als je eenmaal begint: van het een komt het ander, nog meer verbeter-plannen werden gemaakt. Ondertussen kwamen er toch nog klanten aan de deur rammelen. Helaas - ik kon nergens bij, alles was ingepakt!



Tussen alle poets-werkzaamheden deden we ook nog "even" mee met de lipdub van Arnemuiden. Weet je nog dat ik daar eens over blogde?? Voor de lol op blog en facebook gezet, grapje maken dat ik dat ook wel zou willen voor de winkel, van het een komt het ander en zo zit je midden in een  lipdub van Arnemuiden. Volgende week (tijdens de opening van de Doorgaande Route in Arnemuiden en Winterfair - 23 november!!) kun je 'm bekijken! Nu een voorproefje:


Allerlei mensen deden mee!


Van heel jong tot een beetje oud...


Brandweer, muziekvereniging, vrijwilligers....(en het was koud!)


Voor wie het nog niet wist, wat is het toch leuk om hier te wonen! :-)




En nu? Een paar vakjes zijn ingericht. En nog een heleboel niet....
Er komen nóg wat kasten bij, maandag gaan we weer met frisse moed verder.
Wordt vervolgd....


7 opmerkingen:

  1. Nou, je winkel wordt al heel netjes. Wat een werk gaat daar in zitten hè.
    Ik ben benieuwd hoe het er straks (=over een paar dagen) uitziet en natuurlijk naar de lipdub (had geen idee wat dat is, lang leve google).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt echt heel mooi! Nu maar even op adem komen en tevreden kijken naar wat er al is gebeurd.
    Ik ben echt razendbenieuwd naar de lipdub. Wat ontzettend leuk dat er serieus op je oproepje is ingegaan!
    Fijne zondag,
    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al heel goed en netjes uit. Nog veel moed om het verder in orde te krijgen maar wat zullen jullie tevreden zijn als alles achter de rug is en netjes staat. Dat gaat veel voldoening geven.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het begin ziet er al heel netjes uit.. het zal heus wel in orde komen maandag of dinsdag!!!
    nu even googelen op lipdub

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel veel werk maar het word volgens mij heel mooi!!! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dat wordt al wat en ik zou best in Arnemuiden willen wonen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen