Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 1 april 2013

2e Paasdag

Zo'n 2e Paasdag is toch heerlijk! Hoewel de temperatuur nog wat achter bleef, lokte de stralende zon ons vandaag naar BUITEN. We trommelden wat familieleden op en vermaakten ons in ons favoriete natuurgebied op Walcheren.


Er was nog maar weinig zichtbaar wat deed denken aan de lente.


Maar dat licht......


...dat heerlijke licht! 
Het moet dit licht zijn, waarvoor vele kunstenaars naar onze kust trokken.


Dit hoge duin heeft geen naam, alleen in onze familie.
De Bobberberg.
(lang verhaal...)


En in een beschut duinpannetje onderaan die Bobberberg was het heerlijk toeven. 
Je kon prima zonnebaden met je winterjas aan.


En tussen de kale, grijze bomen kon je ook best zonder winterjas!


Weet je, we hebben zelfs de eerste sproetjes gesignaleerd!
(Uiteraard zijn dat de roestige uiteinden van onze stalen zenuwen)



6 opmerkingen:

  1. Die zon is zo heerlijk! En doet verlangen naar meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, die sproetjes :) En wat een heerlijke dag was het he! Maar goed dat ik niet even bij je langskwam, op weg naar mijn schoonouders.. Prachtige foto's ook, echt genieten vandaag Jeanet!! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en inderdaad dat licht..... zo mooi. Daar gaan die paar Zeeuwse druppels bloed die ik heb van stuiteren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeanet wat een heerlijke foto's, wat hebben jullie genoten.

    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen