Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 25 april 2013

Nog meer rondjes, rondjes

Weet je nog dat ik een maand of 2 gelden blogde over de prachtige deken met rondjes van het blog Just-Do? Mijn tante ging daarna gelijk aan de slag en haakte deze prachtige sprei voor haar kleindochter, een plaatje!


In werkelijkheid zijn de kleuren nog veel mooier!
Deze deken is helemaal gemaakt van Catania, de basiskleur is spierwit.


Je vind hier een beschrijving voor de kleine blokjes,
en hier die voor de grote blokken.

En je kunt er nog veel meer van maken, kijk eens op Ravely hier, ontzettend leuk!





8 opmerkingen:

  1. Wauw, super mooi sprei! Zal wel zwaar zijn, maar zo mooi sprankelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi! Prachtige kleuren. Complimenten voor je tante.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fris en vrollijk !!
    niet gek... zo'n tante :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om te zien!! En heel snel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt ook wel heel veel mensen geïnspireerd, hoor met je prachtige deken!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie sprei.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtige sprei met heldere frisse kleuren, erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful, so fashion, I liked! Hugs from Diná Souza/ Brazil.

    BeantwoordenVerwijderen