Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 17 juni 2013

Gebreide ponchette

De twee ponchettes van Sascha die ik heb laten zien, vallen bij de haaksters goed in de smaak. Maar ergens kwam ook de vraag naar iets dergelijks-maar-dan-gebreid voorbij en dat is er inderdaad ook, deze vonden we bij Garnstudio:

Wil je een heel luchtig effect, dan kun je ook een dun garen gebruiken, dit patroon hierboven is gebreid van dikke katoen op naalden 5,5. Hier de link naar het patroon, deze wordt gebreid van onder naar boven.

Ondertussen zijn er nog 2 leuke kleuren van de Invicta Everest binnen gekomen:

Groen-blauw            fuchsia

Ter aanvulling op wat we al hadden:

Invicta Everest -sokkenwol 510Invicta Everest -sokkenwol 514
oud-roze                blauw/bruin


Ik zou alle kleurtjes wel uit willen proberen voor die ponchettes!



3 opmerkingen:

  1. Hello, my dear. I'm trying to my crochets so fast as you, but you're incredible ; these colored rows I think I can find near my home, them I could to these beautiful ponchettes, ok? Thanks for all you show us. Hugs, Dina from Brasil.

    BeantwoordenVerwijderen