Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 22 november 2013

Polsmoffen

Nu het echt winter lijkt te gaan worden heb je je muts, handschoenen en kollen echt wel nodig (en niet alleen voor de "mooi"). Maar mooi mag het best wel zijn, en deze polsmoffen horen echt wel in deze categorie!


Ik ben dus niet de enige die helemaal fan is van de langzaam verkleurende sokkenwol van Scheepjes. Deze prachtige polsmoffen vind je terug bij Crejjtion. Er zijn 2 varianten, eentje met een waaiersteek en eentje met een bobbelsteek.

Hier vind je het patroon met de bobbelsteek, en hier het patroon met de waaiersteek. Ze zijn gemaakt met een bol Scheepjes Invicta Color 966, wat een prachtige kleur!

Op het (heel leuke!) blog van Crejjtion vind je ook een link naar de facebookpagina van Scheepjeswol. Daar kun je kans maken op een gratis bol van deze mooie wol. En ben je geen winnaar? We hebben de wol in de kast liggen :-)

Na een stressvolle week (naast de gewone sores ook besprekingen op school, vergadering, stapels rekeningen, huiswerkopdrachten van wiskunde èn een kapotte wasmachine), kreeg ik gisteren van Wieke deze afbeelding toegestuurd: ik voel me helemaal begrepen :-) Het maakte mijn dag weer goed!


4 opmerkingen:

  1. De polsmoffen zijn prachtig! En de afbeelding van Wieke is erg leuk! Het doet je weer even bedenken dat je niet de enige bent die af en toe aanloopt tegen "te veel".
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige polsmoffen, ik was nog op zoek naar een patroontje, dus dit komt echt wel net op tijd Jeanet!!! en ik ben SUPERBLIJ want ik won bij Wieke de "jeanet"muts las ik net!! Mijn weekend kan echt niet meer stuk!! Wat een geluksvogel ben ik toch!! Dankjewel!
    Lieve groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw die zijn mooi en wat een warme kleuren
    gr.yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw die zijn mooi en wat een warme kleuren
    gr.yvonne

    BeantwoordenVerwijderen