Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 25 februari 2014

Narcis

Een echte winter hebben we eigenlijk niet gehad. Ik hoop nu ook maar dat hij niet meer komt... (vorig jaar sneeuwde het nog eind maart, brrrr!!). En met de temperaturen van afgelopen weekend lijkt het meer op lente. Deze narcissen passen helemaal bij het vroege voorjaar:

Crocheted Bookmark, Yellow and White Daffodil. $10.00, via Etsy.

Handmade Bookmark Crochet Daffodil

Deze prachtige narcissen zijn gemaakt als boekenlegger. H'm - ze maken dat je je boek niet eens meer lezen wil, wat een plaatjes! De foto's op internet verwijzen echter naar een Etsy shop die niet meer bestaat, jammer! Maar zoiets kun je ook zelf proberen! Er circuleren een aantal patroontjes van narcissen op het net, deze van l' heure bleue lijkt hier veel op en is duidelijk èn in het Nederlands.


Deze is in het Engels, van Crochet Me:

En eentje van Lucy van Attic24
IMG_1945

Laat die lente maar komen!

Crochet Daffodil

6 opmerkingen: