Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 25 juli 2014

Fair Isle en knippen....

Vergeten jullie het niet morgen? Voor iedereen die het eens wil zien: morgenmiddag (zaterdag 26 juli - 14.00 uur) gaan we de knipbies van Charlotte's sjaal doorknippen! Wil je dat eens van dichtbij zien? Kom dan morgenmiddag naar onze winkel en kijk/knip mee, de koffie staat klaar......

Om maar bij Fair Isle te blijven? Kennen jullie de leuke baretten nog van Tikkeltje Zeeuws? In het rond en gebreid in de Fair Isle techniek.



De pakketjes voor deze leuke baretjes zijn verkrijgbaar (wol en patroon) op onze website Tikkeltje Zeeuws, de kleuren zeegroen/creme en zwart/wit zijn het populairst, maar heel veel combinaties zijn mogelijk! In een pakket zit genoeg garen om de baret 2 x te breien (met de hoofd- en de bijkleur omgewisseld).



Onweerstaanbaar, toch?? :-)





4 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik niet komen, ik loop met de klederdrachtgroep in Domburg vanmiddag. Ook leuk natuurlijk ;)! Veel succes met het knippen en groetjes aan iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas ben ik al weer weg en niet meer in de buurt van Zeeland, maar ik vond het super even een kijkje te kunnen komen nemen in je winkel. Je blog blijft ik bijhouden, veel succes en voor morgen veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto`s van mooie meiden met zeer leuke baretten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel prachtige baretten en zo mooi gedemonstreerd met prachtige foto's!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen