Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 24 augustus 2014

Weekend

En zo maar is het weekend al weer voorbij! Vol, druk, bezig, het laatste logeerpartijtje, en morgen gaan we over tot de orde van de dag. Het weekend zat vol met leuke dingen, en eigenlijk was er gewoon geen tijd over voor bloggen. Het weekend begon erg leuk, want ik ging zaterdagmorgen heel snel even naar Nw. en Sint Joosland waar op het jaarlijkse zomerfeest een kraam stond van Indah Bags. Al heel lang staat een fairtrade-tas van Indah Bags op mijn verlanglijstje en voor mijn verjaardag had ik een mooi spaarpotje gekregen. Heel blij ben ik dan ook met dit exemplaar!

 Mooi van buiten...


...maar ook o-zo-mooi van binnen! Gevoerd met mijn favoriete stofje :-)
Je moet echt even snuffelen op de website van Indah Bags.
(of even in ons dorp naar Walky, want daar zijn ze ook verkrijgbaar)


Gisteren kregen we nog logeetjes dus was de avond gevuld met Disney-films, caketjes bakken en een giga-onweersbui. Vandaag kwamen o.a. pannenkoeken bakken aan de beurt, een heerlijke wandeling op het strand en duin, waar het verrassend warm en aangenaam toeven was!




Iets minder leuk was het briefje dat bij terugkomst onder de ruitenwisser was gestoken! O, wat stom van mij. Helemaal vergeten om een parkeerkaartje te kopen (op het bijna lege parkeerterrein). Neeeee! Wat een kater :-(


Nou, dan weet ik weer waar ik voor werk - gelukkig had ik die tas al gekocht! :-)
Ik heb maar weer een nieuw projectje in mijn hoofd, en morgen maar heeeeeel hard aan de slag!


Morgen weer een nieuw idee....


4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat balen zeg! dat is altijd maar heel snel betalen en vooral niet te lang over nadenken, zoooo zondegeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getverpielekes zo zondegeld....
    En wat ligt daar allemaal voor spannends te wachten,
    ik ben nieuwsgierig :)
    Wat een kadootje he, het weer van vandaag in vergelijking met afgelopen week.
    Veel plezier met je ontzettend gave tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, die tassen heb ik gewoon niet gezien :-) ze zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jeanet, zo'n mooie tas! :) Wat ga je maken met de Scheepjeswol Stone Washed? Ik ben er benieuwd! Kijk eens hier wat ik daarmee heb gehaakt:
    http://myfunkycrochet.blogspot.be/2014/08/my-granny-square-crochet-bag-plus-lucky.html
    Veel haak plezier!
    Ingrid xx

    BeantwoordenVerwijderen