Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 11 december 2014

O, denneboom.......

Zo, de etalage is eindelijk klaar - de lichtjes hangen weer. We zijn druk bezig om alles voor te bereiden voor de Winterfair morgen en houden elk uur de buienradar in de gaten (en daar worden we niet heel vrolijk van....). Maar wat het weer ook doet, de winkel is open!! Achter in het atelier staat een grote tafel met koffie, thee en lekkers dus een ieder die even wil bijkomen is van harte welkom.

Ook in ons huis maken we ons huis in Kerstsfeer, hoewel de boom nog niet gekocht is. Het is de meest rare gewoonte die bestaat, maar met het uitpakken van de ballen van 40 jaar oud is het altijd een feestje.
Om in de stemming te komen blogde Jellina vandaag over zulke leuke pannenlappen - net een serie kerstboompjes - ik deel ze graag.

Foto

Je kunt de gratis uitgebreide beschrijving vinden op Jellina's blog. Ik prijs mezelf gelukkig dat zo'n creatief mens in de buurt woont!!! 

Foto

En heb je geen tijd meer om dit leuke ideetje uit te voeren voor de Kerst? Dan kies je een andere kleur want het steekje is heel leuk. Jellina maakt eerder al deze prachtige deken:

Foto

Deze deken is gemaakt met dezelfde techniek. Op haar blog vind je ook van deze deken weer een beschrijving.

Foto

Zo, en nu eerst die boom gaan kopen bij Bloemenhuis de Lelie!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop zo dat het weerbericht voor vrijdag niet klopt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om dit motief te verwerken in kerstkleuren. Net kerstboompjes.

    BeantwoordenVerwijderen