Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 4 januari 2015

Schoenen

Ben je helemaal fan van haken, breien, garens en wolletjes? Ben je een echte yarnoholic? En mag iedereen dat weten? Dan is dit misschien iets voor jou!

Foto en idee van Glamour 4 You

Je vind een uitgebreide beschrijving op het blog Glamour 4 You. Gebruik een hele sterke lijm en spuit ze evt. in met een waterafstotende textielspray als je de schoenen echt buiten wil gaan gebruiken. Maar ik zou ze ook best willen voor in de etalage!


3 opmerkingen: