Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 27 april 2015

Feestje

Goedemorgen allemaa! Op Koningsdag is het - ondanks dat ik niet meer met versierde karren en fietsen op pad moet - altijd vroeg dag. Als je bijna onder de klokkentoren woont wordt je vanzelf wakker door het traditionele Reveille van de toren.



Van Valerius via het Zeeuws Volkslied naar het Wilhelmus - en dan ben je echt wel wakker! Nu ik de foto plaats zie ik pas dat ook iemand met een camera boven staat (en dat moet een hele toer geweest zijn op dat laddertje en door het luik). Ondertussen maakt een muziekkorps de rest van het dorp ook wakker, de vlag hangt uit, het weer is prachtig! Koning Willem-Alexander wordt 48 (ieks! dan wordt ik dat ook dit jaar, huh? Nu al?)


Ik wens jullie een hele fijne Koningsdag!

(ik schreef natuurlijk eerst Koninginnedag. Tegen de tijd dat ik Koningsdag snel kan zeggen hebben we alweer een Koningin)



3 opmerkingen:

  1. Oww dat koningsdag went hier ook nooit en ook niet dat het niet meer 30 april is...fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww dat koningsdag went hier ook nooit en ook niet dat het niet meer 30 april is...fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik moet ook nog steeds wennen aan het woord Koningsdag... zeg ook steeds nog Koninginnedag.. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad?
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen