Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 23 maart 2016

Krokodilletje

Uiteraard heb je vast al een lappenpop van Sascha gehaakt! Naast het leuk boek (dat niet aan te slepen is) zijn er ook enkele patronen gemaakt die niet in het boek staan van mimi-popjes. Dit is de nieuwste: een doddig mini-krokodilletje!


Ans maakt voor onze winkel ook al een mini-versie, hieronder gehaakt van Softfun Aquarel, je hebt maar 1 bolletje nodig voor dit knuffeltje. Maar ook andere garens kun je gebruiken:



Je kunt het losse patroon kopen via Ravelry of Etsy. Bij ons zijn pakketjes te koop (patroon, garen, oogjes) voor € 7,95.

Baby Crocodile Mini Ragdoll crochet amigurumi pdf pattern


1 opmerking:

  1. Schattige mini krokodil. Gehaakt met dit nieuwe garen krijgt hij eeen wat zachtere uitstraling.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen