Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 18 maart 2016

Zachte kleurtjes

Op deze zachte kleurtjes zat ik te wachten, gelukkig werd de bestelling vandaag bezorgd!


Heerlijk om met al die bolletjes combinaties te maken. Het is dan ook nog een lekkere chaos in de winkel, want het wordt nog aardig proppen om ze allemaal in de kast te krijgen. Hier liggen nu 18 zachter kleurtjes, maar de fellere en donkere tinten heb ik ook nog (nog zo'n 19 kleurtjes). Dát biedt nogal wat mogelijkheden.


Dit zijn bolletjes Miami - 60% katoen, 40% acryl, 140 meter op een bolletje € 3,50.
Stekenverhouding 22 steken en 30 naalden = 10 x 10 cm, nld 3-4.
Voor de goede lezer: het is dan ook goed te combineren met o.a. Softfun dat óók nog in de kast ligt.
Persoonlijk vind ik deze kleuren echter iets mooier.


Ik verkoop dit garen al jaren en ben er erg tevreden over! Zacht, goed te wassen, veel meters op een bolletje - en dus ook prima geschikt om mee te haken. En het blijft mooi - ook na intersief gebruik!

Van dit garen maakte ik (en vele klanten) al van alles! Nog even wat inspiratie? Onder de foto de link naar de blogpost!)






Damesvest Arnemuiden

En nu nog even opruimen :-)

2 opmerkingen:

  1. Is inderdaad prachtig garen! Vorig jaar heb ik nog wat bolletjes bij jullie gekocht ( vakantie Zeeland). Ik heb het gebruikt in combinatie met softfun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janet, nu zoek ik nog een patroon waardoor ik tijd kan haken of breien....want er staan veel te veel mooie patronen en garens hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen