Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 9 juli 2016

Nieuwe lappenpop: Uil

Ziezo, de winkeldeur op slot - nu begint ook hier het weekend! Ik ga nog even van wat zonnestraaltjes genieten in de tuin want het was hier wel heerlijk zomer vandaag. En wat is het toch leuk om de jaarlijks vakantie vierende mensen terug te zien. Leuke ontmoetingen had ik vandaag.
Maar vanaf nu even geen werk - alleen nog even bloggen :-)

Heb je alle lappenpoppen uit het boekje al gemaakt? Dan heb ik goed nieuws: Sascha heeft een nieuw patroon te koop - deze grappige uil hoort zeker in je verzameling thuis:

Het patroon komt ook in het nieuwe boekje (dat in september uitkomt), maar als je niet kunt wachten kun je nu al aan de slag. Het complete pakketje is weer bij ons te koop (4 bolletjes/kleurtjes Stone Washed, oogjes en patroon € 17,95).
Het patroontje kun je ook los kopen via Etsy of Ravelry (waar je ook nog meer foto's terug vindt).


Een heel fijn weekend nog!



5 opmerkingen:

  1. Geweldig, ik kijk uit naar het nieuwe boek.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jestem oczarowana !! Gratuluje pomysłu i wykonania !! Podziwiam zdolności :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuk lapppendier. Na alle lappendieren ben ik nu even met ander leuk haakwerk bezig. Deze uil zet ik zeker op mijn verlanglijstje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both of your links open to Etsy only, not Raverly. I like this owl.

    BeantwoordenVerwijderen