Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 14 februari 2017

Liefde

Vandaag zeggen we het massaal tegen elkaar: Love you to the moon and back!


Doe er een bloemetje bij, een chocolaatje of alleen maar een dikke kus. En vergeet niet om het morgen, volgende week, volgende maand nog een keer te zeggen! En te doen. Volgens mij is liefde namelijk een werkwoord met heel veel verschillende vervoegingen. Daar kan geen bos bloemen tegenop.

Om in stijl te blijven: er is een eenmalige Valentijns-unicat. Nog niet eens binnen (vanmiddag na 3 uur pas) maar al wel te reserveren. Op = op, ik kan deze kleur niet meer bijbestellen.



Prachtig kleurverloop, 900 meter op een bol - € 24,95

Is dit iets te zoet voor je? Dan zijn er ook nog andere kleuren binnen, deze staan al in de winkel.




En nog maar wat suggesties erbij! Dit is de Tranensjaal van Sascha. gehaakt door Ans in de kleur Fjord. Klik hier voor meer info en links naar het Nederlandse kooppatroon.



1 opmerking: