Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 17 februari 2017

Nijntje

Ach - hoe kan het anders! Een patroon van Nijntje....


Het gratis Nederlandse patroontje ban Nijntje vind je op het blog Zelfgemaakt! van Iefke Meijer.

Een Engels breipatroon vond ik via Ravelry. Tenslotte is Nijntje Wereldberoemd!


Foto en patroon Knitterbees

2 opmerkingen:

  1. Wat toepasselijk.
    De Nijntjes zijn allebei erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gistermiddag was ik met mijn dochter en kleindochter van 8 maanden bij de Drukkerij. Mijn dochter zei toen dat mijn kleindochter helemaal weg is van Nijntje. Ik kocht toen een klein Nijntje knuffeltje voor haar en zei dat ik er nog wel eens ééntje zou haken.
    Toen we het gingen betalen vertelde de jongen achter de kassa dat hij net bericht had gekregen dat Dik Bruna overleden was.

    BeantwoordenVerwijderen