Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 29 augustus 2017

Boerinnetje

Is ze niet doddig? Het schattige boerinnetjes-lappenpopje van Sascha?


Word je toch verliefd op?
Samen met de koe en het kalfje zorgt ze voor eindeloos speelplezier!


Je kunt het patroontje van Sascha weer bestellen via Etsy (kan met i-Deal) of Ravelry en het is ook te koop in onze (stenen) winkel of in combinatie met brie- of haakgaren. Een prima projectje voor een regenachtige dag als morgen 😁....




4 opmerkingen:

  1. Nou zeker een liefje, zeker met die beesten erbij. Weet je of deze ook in een boekje komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is inderdaad koddig!! Een dezer dagen kom ik (eindelijk) naar de winkel en koop ik graag dit patroontje. Zo leuk om wat resten wol op te maken, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boerinnetje ziet er schattig uit en past mooi bij de koe en het kalfje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen