Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 28 augustus 2017

Durable Cosy Fine en de Zeeuwse Deken

Durable Cosy Fine is nog maar enkele maanden op de markt maar dit is zeker een blijvertje! Al heel veel bollen heb ik van dit veelzijdige garen verkocht. Over 2½ week start de Cosy Woondeken-CAL en daar wordt dit garen ook voor gebruikt. Je kunt de pakketten nog steeds bestellen maar ook je eigen kleuren kiezen in de winkel, het zijn er tenslotte wel 36!

Hou je niet van haken? Dan moet je zéker even kijken naar dit exemplaar van de Zeeuwse Deken, gebreid door Karla van Durable Cosy Fine.


In een record-tijd breide ze deze deken (geinspireerd op de deken van Elise. Ook deze deken is weer een plaatje! Je ziet dat dit garen dus ook héél geschikt is om te breien.
Nog steeds zijn er klanten die starten met deze deken. Je kunt het losse patroon kopen via Ravelry. Koop je bij ons het garen voor deze deken, dan krijg je het patroon gratis!

En over de deken gesproken..........

foto van Stefanie Huibregtse.

Weet je dat een aantal Zeeuwse Visserstruien op weg zijn naar Engeland?
(Fylingthorpe, bij Whitby)
En de deken is ook mee 😊

foto van Propagansey.

Mocht je in de buurt zijn, ga dan zéker kijken!
Je kunt het ook volgen via Facebook

propagansey_02



1 opmerking: