Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 13 september 2017

Double Four

Ben je nog niet van je fiets gewaaid vandaag? Alles nog heel?
Wat een Herfst! En weet je? Er komt nog véél meer Herfst deze week, JOEHOE! Wat wil je nog meer, we krijgen het ultieme brei- en haakweer! 😁
Lekker binnen op de bank, kletterende regen tegen het raam, loeiende wind om het huis. Lekkere thee of koffie op tafel, kaarsje aan en breien en haken maar. Gelukkig hebben we genoeg leuke bolletjes en draadjes om jullie bezig te houden....

foto van Blij dat ik Brei.

Vandaag arriveerden 41 kleurtjes Double Four - een nieuwe telg uit de Durable-familie. Dit is garen met een nostalgisch tintje: 

100 % katoen, 100gram = 150 meter (€ 4,25 per bol). Opgewonden op van die ouderwetse slanke bolletjes en verkrijgbaar in prachtige kleuren, waaronder ook prachtige vintage tinten!

Afbeeldingsresultaat voor durable double four katoen

Gezien jullie enthousiaste reacties op het Facebook-bericht van vanmiddag wil iedereen wel een stapel bolletjes in de kast! (helaas ben ik geen filantropische instelling, maar probeer ik met de verkoop een inkomen te verdienen! 😁😉)

Durable heeft gelijk al voor een paar leuke patronen gezorgd! Je vindt ze terug op de website van Durable. Zoals dit leuke kussen, het patroon komt uit een heel oud Durable-boekje. Met nieuwe kleuren is het in een nieuw jasje gestoken!

Back in time Kussen Durable Double four
Patroon Kussen Back in Time

Of deze leuke sjaal naar een patroon van Wieke:

Double 4 vier steken sjaal
Patroon: Wieke Double 4





Geen opmerkingen:

Een reactie posten