Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 4 oktober 2017

Olivier

Wat een gezellige drukte vandaag! Veel mensen hebben brei- en haakinspiratie en óók veel mensen hebben nog een weekje vakantie, zo blijkt wel. Want de klanten die deze en vorige week de winkel bezoeken komen van heinde en ver (en gelijk hebben ze, want Zeeland is ook in de herst een heerlijke vakantie-stek). Leuk is het dat velen een berichtje in het gastenboek schrijven:



Da's toch bijzonder: lezers uit Zuid-Afrika en Canada, maar ook uit alle hoeken van Nederland. En allemaal lezen ze het blog - lang leve internet! 😊

Vandaag zijn de patronenboekjes van ZijMaaktHet weer aangevuld. Uiteraard zijn de boekjes van mijn favoriet Jacobus er weer maar hij krijgt wel heftige concurrentie van Olivier!



Wat een geweldige knuffel is dit! Patchwork maar dan gebreid 😊 Het patronenboekje van Olivier ligt dus ook weer in de winkel (€ 6,60), net als die van zijn neefjes en nichtjes Vera, Jacobus, Jutta, Joris, Lijsje, Victoria en nog veel meer.









3 opmerkingen:

  1. wat een lieverdje.....
    is deze ook van sokkenwol gebreid?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag eindelijk weer eens in je winkel geweest, wat een gezellige drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverds. Zo leer je wel allerlei breisteken wat een leuk patroon. Maar ik hou het voorlopig nog bij het haken van Amigurumi. Doe al teveel door elkaar. Met dit weer willen de vakantiegangers binnen ook wat doen en dan is haken of breien wel lekker en dan is jullie winkeltje een walhalla natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen