Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 12 februari 2018

Valentino

Over 2 dagen is het Valentijnsdag. Een beetje commercieel gebeuren misschien maar het kan zéker geen kwaad om af en toe eens tegen elkaar te zeggen dat je van elkaar houdt!

Valentino

Dit grappige Valentijns-muisje vind je als gratis patroon bij Christel Krukkert
En ben je een liefhebben van speciale Valentijns-unicat bollen? Hou dit blog dan even in de gaten, er komt een prachtige kleur aan!! Even geduld nog........

Nog meer ideetjes met hartjes? Ik heb er een heleboel verzameld in de loop der jaren! Kijk onder het label hartje, daar vind je ze allemaal.
Ik duik nog even in mijn nieuwe boekhoud-programma. Dat schijnt héél veel tijd op te gaan leveren, als ik het snap. Als ik het snap. (het kost even moeite maar het lampje gaat al wel branden bij mij. Ik ben net een spaarlamp, duurt even voor hij op volle glorie licht verspreidt 😏)



1 opmerking:

  1. Succes! Je leert het vast wel en dan hou je zeeën van tijd over! Knap dat je elke dag weer wat euks laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen