Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 10 maart 2018

Mevrouw Konijn

Met zo'n theemuts wil iedereen wel een kopje thee!


Het patroontje kun je gratis downloaden via Ravelry (Engels). Het geheel is plat gebreid (dus niet in het rond) en later in elkaar genaaid.



Enne, de lekkerste thee haal je bij Sjokadoo!
Trouwens, de leukste mokken en theepotjes ook 😉
*******

Let op: a.s. woensdag 14 maart is de winkel gesloten i.v.m. Biddag




5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Toets Raverly onder het patroon, dan kun je het downloaden

      Verwijderen
  2. Thee is gewoon al heerlijk, maar met deze theepot is het een feestje om thee te schenken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vraagje, is het mogelijk dit patroon ergens te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen