Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 26 maart 2018

Tulpjes

Helaas, vanmorgen was - voorspelbaar - de winkel niet uitgedijd, geen onverwachte nieuwe ruimte voor mooie wolletjes (maar die hebben we wél) en al helemaal die pot met goud niet...... jammer hoor! Ik moet het maar op eigen kracht doen. Maar met hulp van lieve vriendinnen, trouwe klanten en inzet moet dat vast gaan lukken!

Het was vandaag weer een beetje lente, heerlijk. Maar toen ik vanavond nog een paar strengetjes ophing om te drogen was het al weer flink aan het afkoelen. Als je op de fiets moet, zijn warme polsmoffen geen overbodige luxe. Met deze fiets je in stijl!


Tulpjes-polsmoffen van het blog Mmatildas Virkstad

Op het blog wordt in het Engels het patroon stap voor stap uitgelegd. Deze polsmoffen zijn gehaakt met verkorte toeren (fijne sokkenwol, haaknaald 5mm)


Foto en idee: Mmatildas Virkstad



1 opmerking:

  1. Oops! I did not know until now. Thank you for the link. Lovely blog!

    BeantwoordenVerwijderen